Poveznica P6: Iševnica – Zeleni Vir – Skrad

05.11.2019.

Biciklistička staza P6 koja povezuje Brod na Kupi i Skrad jedna je od najatraktivnijih, ali i najzahtjevnijih poveznica na Goranskoj biciklističkoj transverzali. Zbog dijelova koji se sastoje od uskih šumskih staza i strmog uspona preporuča se onima kojima vole staze s većom dozom adrenalina.
S glavne prometnice koja povezuje Delnice i Brod na Kupi skrećete u pravcu Iševnice i prelazite preko mosta nad Kupicom. Nastavljate asfaltiranom cestom uz potok Curak te nakon 2,5 km kod Donjeg Lošca skrećete desno na makadam (na istom križanju možete nastaviti asfaltnom cestom direktno prema Skradu).

Pred vama je još oko 1,5 km makadamske ceste koja završava proširenjem. Nakon toga nastavljate šetnicom uz potok Curak kojeg ćete nekoliko puta prijeći preko malih drvenih mostića. Neki dijelovi staze iziskuju i guranje bicikle. Nakon 1,5 km uživanja u predivnom spoju vodenog toka Curka i raznolikosti flore, stižete do stepenica koje vas vode na asfaltnu cestu kojom nastavljate do izletišta Zeleni Vir. Obavezno posjetite 70-metarski slap Zeleni Vir koji nosi ime po izvoru smještenom u spilji ispod slapa te 800 metara dug kanjon Vražji prolaz koji završava 200 metara dugo špiljom Muževa Hižica. Nakon Zelenog Vira, vraćate se istim putem do ranije spomenutih stepenica i nastavljate cestom uzbrdo prema Skradu. Pred vama je oko 2,5 km strmog uspona do prvog križanja na kojem skrećete desno i nakon 1,5 km bližeg uspona stižete u Skrad.

Dužina: 9,5 km
Najviša točka:
660 m
Najniža točka:
240 m
Ukupni uspon: Iševnica – Skrad: 520 m / Skrad – Iševnica: 50 m

Gorski kotar Bike
Kvarner

Projekt podupire Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica.